snow

Babbel



Jag hittar ingen passande bild men jag lägger upp den här som jag tog häromdagen!
Äntligen, får man säga, för nu börjar det bli grönt i skogen! Åh, vad underbart! Det knoppar på träden och från marken växer brännässlor och andra gröna grejer. Körbärsträden börjar slå ut i parken, i stan! Jag har längtat efter detta!!

Igår var det studentfest! (Läskigt för nu känner man verkligen att det börjar dra ihop sig). Det var tema Suit Up! Jag var klädd i skjorta, kavaj och slips! Jag kände mig väldigt androgyn. Det var en väldigt bra kväll i vilket fall. Idag har jag varit på stan med mig själv. Jag hittade en gullig blus som jag bara var tvungen till att köpa. Jag var mest på stan för att dra mig ur pluggandet. Vilket visst bara funkade för en stund för nu sitter jag här och måste tvinga mig in i skolvärlden för en stund. Jag är inte sugen kan jag meddela! Jaja, slutgnällt! GLAD LÖRDAG fina, fina Bloggis!


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Tack för tipset!!! :D

2012-04-25 @ 18:47:45
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0