snow

Ett skönt lugn



Det är onsdag vilket betyder min första skoldag den här veckan.
Dock varade den bara i drygt en timme. Men det var ett kraftansträngande timme vill jag lova. Jag hade munliga nationella prov i Svenska B som jag nämnde häromdagen! Det känns så himla bra att kunna bocka av detta från att-göra-listan! Jag gillar annars att tala inför människor men just det där sablans ordet "nationella" gör allt så fruktansvärt skrämmande och nervöst! Så efter att ha gjort det här muntliga anförandet och plus att andra tokigheter som har hänt de senaste dagarna börjar falla på plats börjar även jag att känna lugnet igen. Jag måste säga att det är jäkligt härligt att känna lugnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0