snow

Läget hos mig



Tänkte slänga iväg ett form av "hej" för att visa att jag lever!
De senaste dagarna har minst sagt varit intensiva och bloggen har därför fått läggas åt sidan. Två prov är avklarade och även ett nationellt. Idag gjorde jag nationella prov i svenska, skrev en uppsats. SÅ skönt att ha det gjort! Jag har varit onödigt nervös inför detta och det kändes som att jag precis släppte en tung sten! Just nu känns det som att allt kommer över en i skolan. Hur mycket som helst att göra med andra ord. Men samtidigt - shit pommes vad nära det är nu! Drygt en månad kvar... Hjälp!



Våren är verkligen här nu och det känns WOW! Äntligen, äntligen! Körsbärsträden blommar, det har varit omkring 15 grader ett par dagar och uteserveringarna börjar öppna. Igår satt jag och Karolina i parken och åt chokladglass - snacka om vårtecken! Just nu är jag nyss hemkommen från ett svettigt gympass. Känns bra! Massa gott och massa träning är precis min melodi! Det känns lite som helg nu. Imorgon åker jag och klassen över till Köpenhamn och på fredag har jag endast en lektion. Sedan väntar långhelg!! GLASSIGT med andra ord! Hoppas du har det bra Bloggis! Hade varit kul med en liten kommentar från dig..


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit pommes!! Haha det var länge sen jag använde det uttrycket!:) Ska börja säga det igen.

Saknar dig min Annie! Snart står jag på svensk mark. 40 dagar!!!!

2012-04-26 @ 01:37:45
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0