snow

Min helg



Hittade dessa bilder i arkivet. Sommar när det är som bäst. Fotograf: Ebbis.

Hallojsan skojsan Bloggis!
Är allt väl? Dum fråga.. Ni är som att prata med en vägg. Men IALLAFALL det är långhelg och jag njuter! Igår hade jag några vänner här på besök. Vi åt onyttigt och spelade spel. Bland annat Absolut Överrens! Ett superspel! Idag har jag väl inte gjort allt för mycket för världen. Pluggat religion, det går framåt, varit i lite affärer och handlat på Maxi. Imorgon är det Valborgsmässoafton! Är ni taggade? Hur ska ni fira? Jag har hört att det ska vara ett himla stohej i Lund. Jag ska däremot inte dit utan det planerades precis in att det blir grillning. Spontat är bäst!

Josse har föresten börjat blogga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommenterar ju hela tiin! :(

2012-04-29 @ 18:40:14
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: "den nya bloggaren!"

haha! men annie då, din gullunge! Nu vet ju allihopa det!

2012-04-29 @ 21:54:04
URL: http://josefineochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0