snow

Min torsdag & boktips


Lånad

HEJSAN HOPPSAN Bloggis!
Skoldagen bjöd på både det ena och det andra. Jag hade matteprov som jag har pluggat som en gnu till men tyvärr kändes det inte toppen efter att jag hade lämnat in provet. Bajs. Men jag släppte det ganska fort. För nästa lektion började med en överraskning. En magdanssös hade kommit på besök! Hon berättade historien bakom dansen och sedan fick vi testa på att dansa. Det var väldigt svårt! Man ska vara så avslappnad och mjuk och det är inte jag. Nog för att jag har dansat i åtta år men detta var något helt annat.

Sedan hade vi bokrecesioner. Jag pratade om Jessicas Anderssons självbiografi. Läs den! Man ser henne som ett otroligt stark person efteråt! Efter skolan åkte jag hem till min lilla älskling som är lite sjuk! Går och tänker på honom mest hela tiden att det spritter i kroppen. En väldigt, väldigt underbar känsla! Imorgon Bloggis, imorgon är det fredag! Åh, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0