snow

Påskafton



Just nu redigerar jag mina bilder i Picasa. Men innan jag upptäckte det använde jag Picnik. Kollaget ovan har jag gjort där och jag tänkte bara tipsa dig om en sak. Picnik ska läggas ner och bara för det har de öppnat alla finesser, som innan bara var till för de som betalade. Till och med den 19 april kan vem som helst använda allt! Bara ett litet tips så här på påskafton.



Igårkväll var jag på torget för att se Rögles firande av att de har gått upp till Elitserien. Väldigt roligt! De hoppade och skrek uppe på scenen. Vi sjöng ramsor och Rögle-sången också skjöts det raketer! Idag ska jag till stan för att kolla ut balkostym med min baldejt och kompis Daniel! Ska bli kul! Så ser min påskafton ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0