snow

Torekov SPA




Idag har jag och några i klassen varit med vår mentor i Torekov för att bara ha det gött!
Vi var på Torekov Hotell på SPA där vi badade bastu, tog ett dopp i ett japanskt bad och gottade oss i utomhuspoolen. Väldigt härligt! Sedan åt vi mat på restaurangen. Till efterätt åt massa frukt! En riktigt mysig tisdag helt enkelt!

Just nu fixar jag med vardagsbestyr, som det heter. Jag är alldeles avslappnad i kroppen efter SPA-besöket. Det var länge sedan jag kände mig så...harmonisk. Jag lyssnar på lugn musik och det bidrar inte direkt till att jag blir piggare. Men det är skönt att känna så här! Om en stund ska jag ta tag i pluggandet och sedan ska jag bege mig till Friskis. Under påsken har jag inte varit särskilt aktiv så det ska bli skönt att komma igång igen! GLAD TISDAG Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg du hade :) Jätte fina bilder!

2012-04-11 @ 11:05:31
URL: http://eamandanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0