snow

Barbentsprojekt



Här har vardagen dragit igång på riktigt och jag måste bedge att det inte alls känns så värst roligt.
Jag märkte nu när jag kom tillbaka till skolan att detta är inte alls vad jag är sugen på. Jag hade mer än gärna haft några veckors sommarlov till. Eller en vecka i värmen.. Kan knappt fatta att för bara en vecka sen låg jag på stranden och solade. Fast jag solade knappt för det var så varmt att man var tvungen till att bada vart femte minut. Just nu när jag kollar ut så är det grått. Regn, blåst och rusk! Men det är bara till att rycka upp sig och se allt positivt som hösten medföljer. En sak som jag gör för att pigga upp mig själv är att gå barbent. Precis som förra året har jag bestämt mig för att gå med bara ben till mitten på september. I år har jag även fått med mig några i klassen. Jag tycker detta är ett bra sätt att utnyttja alla sommarplagg plus att höstkläderna känns mycket roligare när de väl åker på! De ska man ju sedan leva i till april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0