snow

En dag kvar!!

Idag ska jag ta tag i packningen. Ja, jag har faktiskt inte gjort det än. Även om man kan tro så igår. Gårdagens packningsbild var nämligen från när jag skulle packa till Gran Canaria. Då var det betydligt tjockare kläder som skulle ner i väskan. Annars då? HUR MÅR NI? VAD GÖR NI OM DAGARNA? VEM ÄR NI? Jag sitter här och bloggar dag in och dag ut och kommentarsfältena är lika tomma som min resväska är på kläder! Kan ni inte lämna ifrån er en liten hälsning? Det hade jag blivit väldigt glad för!



Idag sitter jag här och har kill i magen. Jag menar riktig kill i magen. Jag är skitnervös för flygningen. Usch! Men jag ska tänka på det som fröken Månsson sa häromdagen. Det är vanligare att man dör i en apatack än störtar med ett flygplan. Var det så du sa Malin? För det är iallafall detta jag sitter och intalar mig själv och blir lugnare av. Vi hörs lite senare. Nu måste jag sätta igång med förberedningen! 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ni får ha det jättebra!!!! Bada och sola för mig med! :D Och flygningen kommer gå jättebra! Det är farligare att köra bil än flyga! Men än en gång ha det bra!!!!!! <3 pusssss

2012-08-10 @ 12:19:55
URL: http://baraebbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0