snow

En ny vecka



Det kändes att det var måndag när klockan ringde imorse och man tänkete jag hade kunnat dö för en extra halvtimme i sängen. Men så är det bara att pallra sig upp och efter en varm, lång dusch är jag redo för veckan. Idag var det en kort dag i skolan. Skönt! Men läxor och prov börjar smyga sig på. Mindre skönt. Nu har jag precis landat i en stol efter en härlig lunch. Jag lagade en snabb men god middag på pasta, bacon, sås, sallad och champinioner. Alltså doften som kommer av smörstekta champinioner är bland det bästa min näsa vet! Jag hade velat ha en parfym som luktar så - för så gott luktar det. Nej, nu ska jag ut i det molnfria vädret och sola benen en stund. Glad måndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0