snow

Fotostund har guld i mund



Hejsan hoppsan! Jag sitter här och inväntar Ebba. Idag var det tänkt att vi skulle ta massa, massa kort och låtsas att vi är modeller för en dag. Detta gjorde vi för drygt ett år sen. En junieftermiddag gick vi till en fin grusväg och tog säkert 500 bilder. Idag smattrar dessvärre regnet mot rutan så jag tror vi får hoppa över fotostunden. Så synd för det var verkligen länge sen! Och då hade ju bloggen också fått lite färska bilder. Buhu. Jaja, inte hela världen. Istället ska jag bjuda Ebba på maten jag lagade igår (jag råkade laga gaaaaanska mycket för mycket, det är inte lätt att beräkna när man inte är en van matlagare) och ikväll ska vi äta pizza! Mm, mat är gott! Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0