snow

Gäspinlägg


Jag idag

Här kommer ett litet sömnligt inlägg från en trött Annie idag
. Jag vet inte vad det är - men tror det är så att jag inte kommit in i rutiner än - och därför är jag så fasligt sömnig idag. Jag bara längtar efter den riktiga vardagen där träningen är inplanerad, skolan går som på räls och alla välbehövliga rutin sitter som gjutet. Men efter bara en vecka i skolan känns allt lite halvtråkigt och småsegt. Men jag ska ge det lite tid. Man kan inte tycka att livet är tipp-topp-kul hela tiden! Nu ska jag sudda ut gäsparna och bege mig till gymmet! Och ikväll ska jag på klassfest. Nästan hela klassen ska komma så det ska bli jättekul!! Älskar min klass! Och med lite träning ska jag nog hinna bli pigg tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0