snow

Godmorgon vardag!

Alla som känner mig vet att jag är en planerare och person som måste ha kontroll. Det som då förvånar mig väldigt mycket är att jag inte lagt ner mer än fem minuter på att tänka på skolan - som börjar idag. Jag ska gå en så kallad sjunde termin tillsammans med många som gick i min klass på gymnasiet. Jag tror - men är inte helt säker - på att det är som en fortsättning på där jag slutade i trean. Efter den här terminen är jag undersköterska. Vad som händer sen? Ingen aning. Det får tiden utvisa. Jag är ju som sagt inte så mycket för att planera och ha koll på vad som händer i framtiden så det där känns cool-lugnt, kan man säga.. Och att vardagen ska rulla igång nu, ja det har jag inte ens tänkt på.


Det enda jag förberett inför skolan är att fixa mina naglar. Haha. Väska, block och penna tänkte jag fiska fram nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0