snow

Hemma igen!

Hej! Nu har jag landat från min semestervecka i Turkiet! Åh, vad Kemer är fint! Fint hotell, fint sällskap, fint väder, fin strand, fina turkar och som jag trodde - fina parker! Men hur fint det än må vara så är jag så glad för att vara hemma igen! Alltså Sverige är ett så jäkla grymt land! Bara att vi har trafikregler och inga inkastare på restauranger är guld värt! Det är väl härligt att man blir så tacksam för sitt egna land av att bara vara borta här ifrån i en vecka?



Ni ska få se fler bilder men jag måste bara sova lite först. Inatt blev det nämligen inte mycket sömn. En timme närmare bestämt för sen hämtade bussen oss på hotellet. Så det är en trött Annie som försöker skriva något så när rättstavat här nu. Att vara trött är ju som att vara full. Snurrigt, ofokuserat och har nästan redan glömt vad jag har skrivit. Nej Bloggis, nu ska jag ha lördagsmys! Puss & kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0