snow

Kemer


Lånad

Idag har jag börjat komma i lite semestertankar.
Om exakt en vecka sitter jag på ett plan påväg till Turkiet. Nu börjar det kännas nära!! Längtan och planeringen är ju nästan halva nöjet. Jag och Marcus ska åka till den mindre staden Kemer. Någon som kanske varit där? Eller som känner till stället? I så fall hade jag tackat mer än två gånger för lite tips. Det är så kul att höra från någon annan vad de tycker om platsen. Jag har aldrig varit i Turkiet så allt är nytt för mig. Det jag hört om Kemer är att staden ska vara känd för sin fina natur (vi ska spendera all vår tid i natursköna parker). Det ska även krylla av ryssar där. Tydligen är Kemer deras semesterparadis. Vi kommer åka från Ängelholm  - smidigt! Vi kan cykla med resväskan till flygplatsen om det skulle vara så! Om en vecka alltså. Nedräkningen har börjat!

Kommentarer
Postat av: Lillgrabben :)<3

Snart smäller det lilla gumman!!! :D

2012-08-04 @ 14:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0