snow

Lugn regn träning söndag



God söndag alla rackare där ute!
Här har det spöregnat exakt, precis hela dagen! Konstant. Jag har därför haft en riktig söndag. Och en riktig söndag innebär att man gör allt i en mycket lugn takt, nästan i slowmotion. Jag sov till klockan halv tolv. Oj, så skönt! Sen väntade jag på att det skulle sluta regna för jag tänkte cykla till Friskis. Men det slutade aldrig så jag fick be om skjuts. Jag gymmade själv och kände mig faktiskt väldigt stolt. Det har tagit emot att göra det men 1) man jobbar mycket effektivare när man tränar själv 2) man kan göra det precis när det faller en in. Jag har verkligen bestämt mig för att ta tag i min träning nu. Jag riktigt längtar efter att känna mig i form. Lånade till och med en bok igår bara för att få mer motivation. Nu tänkte jag fortsätta söndagen i lugnets tecken. Lite film. Lite regn. Lite Bjäre-chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0