snow

Maja ♥

I mitten på ettan i gymnasitet började jag och Maja träna tillsammans! Vi fastnade för kickboxning och gick på det i ett år tror jag. Sedan var det medelpass som gällde och nu i trean har vi mest tränat på gymmet. Dessa stunder på Friskis har verkligen varit så sköna att ha inplanerade i vardagen. Jag har fått bra träning och dessutom kunnat hålla kontakten med Maja (som jag har känt i precis exakt HELA mitt liv) på ett bra sätt! Jag har verkligen sett fram emot våra träningsstunder när skolan har varit krävande. Det har varit härligt att få gå och träna och prata av sig och bara släppa allt vad skolan heter för en stund. Träning gör verkligen att man får koppla av och bara tänka fysiskt! 


Teamet!

Jag kommer att fortsätta att träna i höst. Tabata och jag är ju nästan gifta! Men det som är så jävla (ja, faktiskt!) tråkigt är att jag och Maja inte ska träna mer tillsammans. För någon timme sen kom jag hem från sista träningen med "oss" eftersom Maja ska flytta. Det känns som att jag slutar i laget. Eller ja, som att alla två medlemmar, slutar. Jag känner mig sentimental. Desto mer jag tänker på detta, desto mer förstår jag hur mycket jag kommer sakna det!

Så - TACK Maja - för dessa härliga träningspass där vi har kämpat och skrattat tillsammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Awe Annie, jag blir alldeles rörd! Som jag kommer sakna detta också, våra sjukt oseriösa gympass när vi mest sitter och snackar, och våra hårda pass när vi står och skriker på varandra att vi ska ta i mer. Det har varit så jäkla roligt att träna med dig, jag bugar och bockar för att du velat biffa dig tillsammans med mig! Vi är bäst! För övrigt så hoppas jag att dj har det sjukt bra i Turkiet! Puss på dig min bästa, enastående och fantastike biffvän! :*

Svar: Det har verkligen varit helt fantastiska år!! Och så sjukt grymt att vi varit på samma nivå så man verkligen kan pressa varandra! DU är bäst! Jag får åka upp en lördag i höst så att du får visa mig Göteborg också får vi ta ett gympass på Fyskien ;)
Annie

2012-08-12 @ 00:31:38
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, va fint! :)

Inte för att vara sån, men får jag vara din rebound-träningskompis? ;)

Svar: JA JA JA! Det får du!! :D
Annie

2012-08-14 @ 19:38:07
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0