snow

Packning pågår



Det är ingen utmaning att packa.
Det svåra ligger i att packa LAGOM. Och ibland är det som att min hjärna inte förstår vad det ordet betyder. Packningssammanhang är ett sådant tillfälle, då hela jag kopplar bort lagom. För hur svårt är det inte att packa så där perfekt lagom mycket? Det enda jag egentligen behöver tänka på när jag packar till den här resan är att packa svalt. Det är det absolut viktigaste. Enligt väderleksrapporten ska det ligga runt 35 varje dag. Mamma och pappa kom hem därifrån inatt och de säger att jeansshorts och klänningar med mer än ett lager är för varmt. När jag sa att jag tänkte packa ner någon långarmad tröja så skrattade dem bara. Så jag har fått tänka om lite. Tunna klänningar, bekväma skor och solskyddslotion står högst upp på prioriteringslistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0