snow

Snyggt skinn




Jag tänkte tipsa om en mycket praktisk och bra sak som jag har köpt till min mobil.
I vintras beställde jag hem ett sådant här skinnskydd till min iphone. En mycket smart idé för att skydda telefonen. Man kan ha den runt halsen eller bara som ett snyggt skal utan något band. Jag har nästan alltid min telefon skyddad här i. Det är även smart att ha med när man ska ut och festa och shoppa. Det blir lite som en extra plånbok eftersom kortet och några sedlar lätt får plats. Jag beställde en brun men fick hem en svart. Så jag ringde och klagade och några dagar senare fick jag den i rätt färg. Så, så här ett halvår senare när jag verkligen hunnit använda det kan jag rekommendera det starkt. Iphonehalsband.se. Jag har sett att de har fått in ett snyggt, rött skinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0