snow

Stranden & OS-final

Hejsan Bloggis! Här har jag tagit sovmorgon idag! Åh, vad skönt att sova ut. Jag vaknade upp till en tjock dimma men nu har den börjat avta och det ser ut att bli strålande väder. Innan jag börjar göra mig klar för skolan tänkte jag visa lite fler bilder från semestern.



På söndagen bestämde vi oss för att tillbringa eftermiddagen på stranden. Vi blev faktiskt lite förvånade för vi hade inte räknat med att stranden och vattnet skulle vara så rent och fint. Det finns nästan inget som slår ett turkostblått hav! Så vackert och nästan lite overkligt! Man är inte van vid att man kan se sina fötter på meters djup! Härlig känsla att bara ligga där, njuta och guppa på vågorna!



På kvällen begav vi oss till en liten restaurang för att se OS-finalen i handboll, Sverige mot Frankrike, som vi tyvärr förlorade. Påvägen hem köpte vi med oss iste och chips. Och såklart plockade vi några lime-frukter från limeträden som vi passerade varje dag. Jag tyckte det kändes lite coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0