snow

Amaryllis



Då är det snart dags för den fina julen! Man går och laddar upp i veckor med städning, fix hit och julklappar dit och sen tar det fem blotta sekunder innan allt är över. Visst är det ändå lite sorgligt? Nu är det iallafall full fart här hemma. Mamma städar och pappa tvättar bilen (ja, den tycker han är viktig att få julfin) och jag har tomteverkstad och slår in klappar. Ikväll ska jag och Marcus baka Rocky Road och titta på Robins! Bloggis - njut av dessa dagar. Julen är ju nästan - men bara nästan - mysigast när man har allt framför sig - håller ni inte med? Men sen tänker jag på alla de människor som hatar högtider som dessa eftersom de är ensamma. Usch, jag tänker att det lika gärna hade kunnat vara jag. Hoppas de finner någon glädje mitt i allt detta ändå.. Man känner sig så tacksam när man tänker på hur bra man har det. Och maktlös, samtidigt, mot allt det eländiga. Vill iallafall önska dig Bloggis en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-23 @ 15:27:18
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0