snow

Bowling



Hej Bloggis! Då har ännu en dag svävat förbi. Det går så snabbt, så snabbt! Men dagarna är bra och jag bara njuter! Idag var jag och mamma på stan - igen. Vi skulle bara dit för ett litet ärende men så ja, så blev det att vi gick in en affär och sa att detta är sista och sen såg vi något snyggt i skyltfönstret i nästa och så fortsatte det hela gågatan ner, haha. Jag fyndade en snygg t-shirt! Eftermiddagen spenderades i skogen. Jag och Lina tog en långpromenad och pratade igenom julen. Skönt! Ikväll har jag bowlat och ätit på restaurang med min musiklärare och mina tvärflöjtskompisar (döcoolt namn jag har på dem, va?)! En bra dag blev det alltså. Nu har jag trixat klart med min årslista som kommer upp på nyårsafton - prick klockan 12:00!


Kommentarer
Postat av: Maja

Adam och jag såg er utanför Grafitti. Vi satt dock och fikade så vi kunde inte komma ut och hälsa :)

Svar: Jaså gjorde ni? Där ser man! Hör av dig när du är hemma från fjällen! :) Då får vi ses! Puss!
Annie

2012-12-28 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0