snow

Dålig dag


Fy vilken dålig dag jag har haft idag, är på prutthumör nu.
Inget har gått min väg. Och här med har ni alla slutat läsa. Haha, ja men vem vill höra på en surpuppa? Iallafall - jag känner att jag bara måste få mig ur detta, så att jag kan släppa det sen. Jag rabblar allt och sen får det vara nog.

Min körskolelärare var sjuk idag så det blev ingen körskolekörning. Jag har försökt skriva på jordens tråkigaste arbete men det var så fattigt och krångligt med information på nätet att jag inte kom någon vart trots att jag satt med det i flera timmar. Jag tränade själv ett tag på gymmet men det gick inget vidare alls, precis när jag kommit igång fick jag nog och åkte hem i snöyran. Ja, nu i efterhand hörs allt som magateller men det känns ändå så trist att slösa bort en hel dag så nu går jag och gräver ner mig i snön. Hehe, eller så byter jag mina mjukisbyxor mot ett par jeans och åker med Hanna till ser Rögle istället. Ja, det hörs bra mycket roligare! Hanna har dessutom fixat sittplatser, så vi lyxar till det idag. Så, allt det negativa är ur kroppen och imorgon ska jag vara så fruktansvärt positiv. Föresten: har jag sagt att jag är kär i snön?


Kommentarer
Postat av: kajolina

tjooooho, jag ska nog få dig på gott humöööör

2012-12-04 @ 12:04:57
URL: http://karolinaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0