snow

Glad onsdag!



Nu tänker ni: inte ett enda negativt inlägg till va? Och bevare mig väl för det blir det inte! Här är det en glad, alltså en på riktigt glad, Annie som talar! Jordens tråkigaste arbete är klart och jag känner mig ledig och lugn och glad och fin. Ja, ni hör ju själva! Ett under har skett! Nu sitter jag här och läser lite bloggar samtidigt som jag smygäter nötter och inväntar Marcus (som jag ska tvinga kolla på sista programmet av Bonde Söker Fru!). Imorgon är det torsdag, snart helg med andra ord, och nu är det inte många veckor kvar till jul! Wi! Har ni börjat på julklappsinköpen? Jag har hälften klar. Den stora frågan, som återkommer år efter år, är vad man ska köpa till sin bror? Tips, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0