snow

Julen kom och gick

Mina nya pyjamasbyxor

Så. Då var ännu en jul förbi. Idag gick jag och mamma på stan för att kolla in rean och man kunde riktigt känna att julstämningen var borta och att man nu fokuserar på nästa. Konstigt det där - hur vi människor ställer in oss. Vi är som klockor. Men jag har fått ett lugn inom mig och känner att jag stressat ner, vilket betyder väldigt mycket för mig.

Julafton firades hos farmor och farfar. Tomten kom och småkusinerna tyckte det var hur roligt som helst! Jag älskar se glädjen i barns ögon! Jag trodde de skulle vara mer reserverade mot honom - som jag var - men icke! Kul ändå! Igår samlades hela tjocka släkten, på mammas sida, åt julmat och pratade om julen och om minnen från när vi var små.

Fick ni något fint i julklapp? Jag fick ett par superdupermegasnygga gummistövlar! Röda - det har jag drömt om länge! Också fick jag täcke och kudde - som jag misstänkte eftersom jag själv var med och valde ut. Så nu sover jag som en prinsessa - i snygga pyjamasbyxor dessutom! Nu ska jag utmana familjen i Mario Kart! Jag ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0