snow

K & J

Goddagens Bloggis! Starade morgonen med (precis som alla andra morgonar i december) med att bänka mig framför teven och se dagens avsnitt av Greveholm! Så himla kul att hela familjen Olsson har synts till! Resten av morgonen har gått i lugnets tecken. Så. Skönt. Ingen stress och inga måsten. Spelat Fruit Ninja på mobilen (skitskoj!) och druckit varm obóy!


Mitt i allt detta kom jag på att jag borde lägga till ett par länkar i min länklista som jag har här (längst ner till vänster). Karolina och Josefine är två tjejer som ska läggas till. Så länklänk - in och kika! Nu ska jag till skolan i typ två timmar (sen är det slut!) och sen ska jag hoppa på tåget mot Malmö! Ha en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Kolla gärna in min blogg. Ha en trevlig kväll. =D

2012-12-20 @ 16:02:37
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0