snow

Änglarnas Tid


Igårkväll var jag på Magnus Carlssons julkonsert Änglarnas Tid.
När jag var mindre lyssnade jag jämt och ständigt på hans skivor. Men då var det alltid Barbados som gällde. Kom Hem och Ung Och Vild spelades på högsta volym och finns fortfarande i mina hörlurar när jag är ute och springer eller är på danshumör. Gårdagens konsert var jättefin och det blev så grym akustik i och med att vi var i en kyrka. Nu är jag dessutom märkt med hans autograf, hihi. Jag hade inget papper med mig och han tyckte inte vi skulle skriva i en psalmbok så det fick bli på armen. Som tur är har jag aldrig haft någon crusch på den här killen (som jag haft på Rybak) så nu ligger det inte någon panik i att den här kommer tvättas bort.


Kommentarer
Postat av: kajolina

coooool brud du äääääääääääär!!!

Svar: Haha, visst är jag! Så jäkla ball! (Hade dock trott den skullle vara borta till ikväll.. Ska ju ha barärmad klänning, inte lika ballt längre)
Annie

2012-12-30 @ 22:29:16
URL: http://karolinaae.blogg.se
Postat av: Malin

Hahah åååh minnen! :)

2013-01-04 @ 15:38:42
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0