snow

Fredag med inga måsten!

Wiho! Äntligen är jag pluggfri! Vilken befrielse att känna så! Det mesta i skolan börjar lägga sig på plats och jag ser ljuset i tunneln! Och idag är det dessutom fredag och därmed har jag en lång helg på tre dagar framför mig! Gött! Jag kom hem från skolan för en stund sedan och har en timme oplanerad nu. Ska jag träna? Eller ska jag städa rummet istället? var två tankar som gick runt. Men så tänkte jag NEJ, Annie! Du behöver inte alltid flänga rundor. Sätt dig ner och gör precis vad du känner för och inte för vad du BÖR göra. Så det är precis detta jag gör nu. Jag bloggar!

Igår fyllde föresten Marcus år. Min fina luciakille, hihi! Jag har ju tidigare berättat att jag tycker det är så svårt att hitta på någon bra present, speciellt nu när han både fyller år och det är jul inom loppet av bara ett par veckor. Men så kom jag på en brilijant idé. Och vad det är? Jo, det ser du nedan! OPERA -  HERE WE COME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0