snow

Måndag + på vägen


Hej!
Jag gör ett försök att skriva ett kort, litet inlägg här medan jag är i farten! Den här dagen har gått som på räls! Allt har gått min väg och ingenting har krånglat, till skillnad från förra måndagen då allt var så hemskt och grått och ruttet. Det är som glömt nu! Körningen på Affes gick fint, det var dock väldigt många snödrivor på vägarna. Resten av dagen har gått i teoripluggets tecken och det tänkte jag fortsätta med nu. Mot körskolan för lektion! På med raggsockarna, vinterskorna och en tjock jacka - jag ska ta mig över er alla, höga, jobbiga snödrivor!

Kommentarer
Postat av: Hanna W ❥ BF 2013

vilken fin bild :}

Svar: Tack så mycket :)
Annie

2012-12-10 @ 22:49:28
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0