snow

Powerwalk & paus



Det är verkligen en fiffig grej att lägga över bilder på blogg.se:s app och sen logga in på datorn och skriva ett inlägg. Jag väntar just nu på att bilderna från dagens promenad ska överföras. Så smidigt och snabbt går det - det gillar jag! Idag har jag alltså varit ute på en lång, härlig promenad! Att jogga är riktigt skönt och känslan man får efteråt är grym. Men att gå snabbt och känna hur benen får jobba är också hur gött som helst. Skillnaden på härlighetskänsla är att i joggingen får man den efteråt och i powerwalken får man den under hela promenaden. Nog snackat om det.

Nu är det bara en dag kvar i skolan - wiho! Jag har dock haft lite svårt att slappna av. Ni vet - varva ner som det kallas. Hur svårt kan det vara? Jo, så förbaskat! Man har ju gått på högvarv sen augustis mitt! Inte konstigt att ett två tre och pang säger det så ska kroppen förstå att den ska relaxa. Men nu har jag sagt till mig själv att jag kan släppa skolan. Och att säga det till sig själv är såååååååååååå skönt. Så nu har jag lov!! Och imorgon ska jag och Marcus på opera - han fick det i present av mig. Hehe. Ska bli nice! Aaahhaaa aaa aaaa ahhhhhhahaaaaa (det var introt till Malena Ehrmans låt som hon vann med i Melodifestivalen, för den som inte hörde det). En operalåt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0