snow

Robins & ledighet


Det var alltså inte opera vi var på igår.
Fast det förstod ni kanske? Jag hoppades på att jag åtminstonne kunde lura någon där ute. Vi var på inspening av Robins! Väldigt roligt! Han var riktigt duktig och det var inte många tagningar som behövdes göras om. Kul! Och ödmjuk var han också mot sina kollegor! En toppenprogramledare med andra ord. Imorgon får ni ratta in ettan - klockan 21:00! Det ska jag göra och se hur stor skillnaden är mellan verkligheten och det man sen får se på teve!


Idag har jag stökat runt på Maxi och Rusta och ja.. Jag kan ju säga en sak - jag var inte ensam om att tänka den här tanken idag! Shit vad mycket folk! Och till råge på detta så övningskörde (stavas inte det så? Får alltid rött, krussigt streck markerat under ordet) i detta kaos! Jobbigt! Efter denna pärs kom Malin hit och det var så kul att se henne! Vi tränade på att göra fiskbensflätor på varandra! Också knådade vi varandras axlar. Vi är båda så bra på att vara stressade så nu när vi har gått på lov försökte vi andas och känna lugnet! ÄLSKAR LEDIGHET! ÄLSKAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0