snow

Sista racet...


... ja, så tror jag många tänker just nu!
Och det är ju både peppande och motiverande för kropp och själ att tänka "sista racet, sen är det jullov!". Jag sitter här med ett fördjupningsarbete som ska vara klart i slutet av veckan. Det handlar om astma. Hmm.. jag känner mig rätt trött på att skriva arbeten vid det här laget. Jag har gjort det år in och år ut och jag känner att jag är redo att lämna det nu för ett tag. För mig är det här med plugget nämligen inte bara sista racet för terminen utan för en obestämd tid. Den känslan är mycket märklig! Det känns ju himla bra på ett sätt men den stora frågan, som ättrar sig fast i mitt huvudet och som spinner runt, runt, runt i min hjärna är "vad ska jag göra till våren?". Jag hatar att inte veta. Men som sagt: sista racet med plugget och det känns gött, så gött! Astma! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0