snow

Tisdag 19.14

Tjena Bloggis! Jag får ursäkta för de senaste dagarna då det har ekat tomt här inne, inte alls meningen. Men jag har haft sista spurten i skolan (ledig imorgon och "avslutning" på torsdag!!) och den tiden jag annars brukar ägna åt att skriva inlägg har jag nu ägnat mig åt att börja på en nyårslista (ni vet en lista som ska sammanfatta året som gått med att man svarar på frågor och lägger upp bilder som handlar om året). Jag lägger upp listan till nyår. 





Snön har smält bort här och nu har jag inte alls den där mysiga julkänslan längre. Tänk vad mycket snön medför till stämningen. Tråkigt! Det som är positivt med bara gator är att man kan gå raska promenader igen utan att vara livrädd för att halvt slå ihjäl sig. Hmm, det gäller att tänka positivt även om man helst vill ha tjocka, vita lager på alla träd och grenar! Man förstår inte att det knappt är en vecka till jul! Wii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0