snow

102 trappsteg



Ännu finns det bilder kvar från semestern. Jag vet inte om ni har tröttnat, det är lite svårt att tyda er. Men jag fortsätter. Som jag har sagt tidigare hade vårt hotell några dolda detaljer som resebolaget inte valde att visa. Konstigt. Kan man tycka. Eller inte. De nämde ju trots allt "stora nivåskillnader och många trappor" men de valde att inte lägga upp några bilder på vad de menade. Och jag kan förstå varför. Det brände ordentligt i lårmusklerna när man hade gått de 102 (ja, jag räknade) trappstegen upp till 7:e våningen. Haha. Och man var lika glad varje gång man tagit sig upp.


Kommentarer
Postat av: kajolina

HAHA Annie! Blev fan rädd först!! Du är bara för sööt gummsi!

2012-02-21 @ 09:15:09
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0