snow

Fredagskänsla!



Åh, det var länge sen jag var så här glad för en fredag!
Känns så gött! Jag har haft så mycket den här veckan. Den här har varit riktigt tung. Idag hade jag två prov och på måndag har jag två. Men jag släpper det för ikväll. För nu ska jag bara ha fredag! Och det ska jag fira med riktigt goda saker. Egentligen har jag ett litet löfte med mig själv att bara äta popcorn och slusklubbor. Men ikväll ska banne mig det löftet spräckas! Jag ska övertala Adam att köra mig till affärern (vill inte cykla, det är NIO minusgrader ute). Imorgon är det föresten Melodifestivalen! Wiii! Det gillar jag! Någon ni har förväntingar på? Jag hoppas Marie Sernholt är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0