snow

Jeansskjortsjakt



På fredageftermiddagar brukar jag gå en runda på stan. Idag var inget undantag och jag drog igång en jakt på jeansskjortan med stort J. Jag vet, i huvudet, exakt hur den ska se ut och såg den i butik för ett par år sedan. Ångrar djupt att jag inte köpte den då för var jag än kollar hittar jag ingen som lever upp till den. Den ska vara ljusblå, men inte så ljus att den gränsar till vitt. Den ska inte vara oversize och men inte heller figursydd. Den ska vara något mitt emellan. Så där slappt sittande, men ändå gå in lite i sidorna och inte var längre än en vanlig skjorta. Och knapparna ska vara som dessa ovan. Vita med "klick"-knäppning. Nej, det här hörs nästan som ett omöjligt uppdrag. Lovar visa den i bloggen om jag har turen att finna Skjortan.

Den övre är från H&M och den undre är från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0