snow

Måndag + träning



Också var det skola igen!
Jag, min hjärna och min kropp är inte alls redo. Det känns nämligen supersegt att gå dit och veta att jag kommer bli överöst med läxor och allt det där som jag hade glömt bort för en vecka. Skönt det iallafall - att kunna släppa skolan och alla krav för en liten stund. Iallafall. Idag har jag som sagt varit i skolan. Efteråt tog jag bussen till stan och fyndade en jeansjacka på Kappahl! Jag hittar nästan aldrig någonting där men då och då har de små guldkorn som bara måste få följa med hem! Nu ska jag plugga religon en stund innan jag ger mig iväg till Friskis i denna snöstorm (skulle det inte vara 9+ idag?) för att köra ett svettigt pass med Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0