snow

Måndagskväll & klänningar

Hejsan Bloggis! Hoppas du fått en härlig start på veckan. Jag sitter här och laddar inför morgondagens kemiprov. Det sista provet innan lovet. Jag kan inte beskriva med ord vad skönt det är! Sista provet! Ska bara skriva klart det här blogginlägget sen ska jag gå igenom alla kemiska beteckningar, molekylföreningar och blandingar en sista gång. Resten av kvällen ska jag kolla på teve. Familjen Annorlunda står på tvschemat. Tycker det är så mysigt.


Ikväll vid stranden

Också ska jag kolla balklänningar. Det börjar bli dags att bestämma sig. I ett läge som detta är det riktigt kämpigt att vara en tvek-Maja! Den här passar väl mig? Snyggt fall. Eller nej, fan vad ful den är. Jag byter. Åh, den här! Wow, vad fin! Gullig detalj där fram. Den här modellen passar mig! Ja, den blir perfekt. Men vilken färg då? Blå, den är ju snygg! Eller vänta, funkar den verkligen till min hårfärg? Man kanske borde ha en grön så det matchar mina ögonen? Ja, det kan bli snyggt. Men fy för! Grön är gräslig till min hudfärg. Nej, jag får testa en annan. Och så fortsätter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0