snow

Min dag; i bilder



Hejsan Bloggis!
Hoppas du har det bra i snövädret! Kan man tänka sig. Det känns som alla går och suktar efter vår och pasteller också får vi detta. Vinter och vitt. För min del gör det ingenting. Jag tycker det är mysigt och lyser upp både morgnar och kvällar. Bara det håller sig till snö och inte töar. Idag har vi haft våra små gamlingar här på middag. Jag har sprungit mellan dem och mitt plugg. Detta eviga jävla pluggade. Vill det aldrig ta slut? Sportlovet är sååå efterlängtat. En vecka kvar! Jag hann även vara ute en stund och leka med kameran. Saknar att fota och vara kreativ! Det ger så mycket! Nu: träna inför redovisningen imorgon. Inlärningspsykologi och psykologi in my as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0