snow

På bättre humör



Så.
Nu har jag varit en sväng på Friskis med mamma och ätit middag så nu är mitt humör på bättringsväg! Tur det! Ska sätta mig framför teven nu och kolla på Så Ska Det Låta. Kan inte låta bli att störa mig på att det programmet går på söndagskvällar. Det känns fel. Men jag ska låtsas att det är fredag med att äta chips och choklad! Imorgon ska jag iväg med min klass och spela laserdome! Jag har aldrig spelat (spelar man laserdome?) förr. Så det ska bli kul att testa på. Har hört att man inte ska ha på sig vita kläder för de lyser upp. Så. Alltför den här veckan. Vi ses nästa! Och då börjar jag räkna ner till sportlovet. Två veckor bara.

Nu: teven, godis och göra flätor i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0