snow

Post från USA & lite kallprat

Hallå torsdag! Jag kör på tomgång just nu. All bensin har förbrukats till pluggandet. Jag är iallafall glad att det är fredag imorgon! Det ska bli så otroligt skönt med helg! Synd bara att nästa vecka är full med nya prov och redovisningar som gör att helgen är räddad från pluggfri-monstret (är enoooormt tacksam över det!) Men det finns mycket roligt som händer också! Idag, till exempel, väntade en härlig överraskning när jag kom hem från skolan. Brev från Malin! Brev. Från. Amerika. Wehooo! Jag tycker det känns skithäftigt att detta brev, som jag håller i, har Malin hållt i för bara några dagar sen. Den här häftighets-känslan kan ha att göra med att jag är tung i huvudet och övertrött men ja, det känns riktigt fränt!



Mer som är bra? Jo, att det är soligt varje dag. Det har det varit i två veckor nu och det gör susens för humöret (detta hade dock inte mamma och pappa instämt med, att det gör under för mitt humör alltså). Mer då? Jo, att det är kallt ute. Det gör ju att man fryser men det känns ändå bra och tryggt, att Sverige fortfarande kan bli så här kallt! Igår morse, när mamma hade rastat Cindy och skulle gå till jobbet sa hon "det är varmt idag!" "Jaha, hur varmt är det då?" frågade jag. "Ja, idag är det -1,3 grader!" Jag hoppas du har det bra och att din helg blir -----> flkfhlkdhfldhjfhjd <---- så här bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0