snow

Shopping-lördag



Hejsan hoppsan!
Lördag och allt! Hur känns det? Jag tycker det känns som resten av veckan - lov är allt för bra! Idag har jag och mamma flängt runder på Väla hela dagen. De har invigning på nya butiker den här helgen så de hade massa erbjudande! Vi har kollat efter en snygg skinnjacka till mig men jag hittade ingen. Antingen är det fel färg, fel modell eller fel pris. Men istället hittade jag min studentklänning! Wihoo! Naturvit, småvolanger, snören i midjan och djup rygg. Väldigt söt och det skrek väldigt mycket Annie om den! Ett bra tecken tror jag! Ikväll ska jag ut på stan med några vänner! Ska bli väldigt kul! Fast just nu känner jag mig jättetrött så måste piggna till först! GLAD LÖRDAG BLOGGIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0