snow

Sista fredagen innan lovet!



Godmorgon fredag!
Wii! Äntligen! Jag sitter här och har precis dukat undan frukosten. Jag skulle precis stressa iväg till skolan när jag får höra att den första lektionen är inställd. Åh, gött! Då kan jag ta det lugnt i två timmar till. Känns lyxigt! Efter skolan idag ska jag spela flöjt. Vi håller på att sätta ihop ett Evert Taube-program. Han har gjort många fina svenska, sommarklassiker. Och sen vet jag inte om jag ska trycka in ett litet träningspass också. Är så träningssugen att jag går och tänker på det mest hela tiden. Skönt när man kommer in i det humöret. Annars är det lätt att man bara är godissugen och aldrig vill sluta äta. Fast jag är nog lika mycket på det humöret om jag tänker efter.. Haha. Ja ja. Nu räknar jag ner - en dag kvar sen loooooov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0