snow

Thomas Sabo



Hejsan fredag och Bloggis! Idag är en sådan dag då jag har noll fantasiceller i hjärnan så därför kom jag på den brillianata idéen att visa mitt favoritarmband för er. Det här armbandet bär jag nästan varje dag. Jag brukar skifta berlocker så man tröttnar aldrig. Idag (eller, ja, det var faktiskt häromdagen om jag ska vara helt ärlig) smyckade jag det med en liten snöflinga, som passade väldigt bra just då. Idag har all snö smält och det doftar vår. Eller ja, det är pågång att dofta vår! Men i mitt huvud har det redan börjat göra det. Jag tror det är alla vårkläder, alla som pratar och solen som framkallar att jag börjar längta efter den underbara våren! Visst hade det varit härligt om den ville komma nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0