snow

Playa del Amadores!




En kväll kom en svensk, som jobbade för kommunen, fram till oss och frågade om vi ville ha en heldag i Amadores (staden intill Puerto Rico).
Om vi ville det kunde han fixa gratis taxi och ge oss fribiljetter på lite olika aktiviteter. Det enda vi behövde göra var att gå på en liten gudietur, som max skulle ta en timme, där de skulle göra reklam för Amadores, för att locka fler turister. Vi tyckte det lät som en trevlig dagstur så vi sa ja!

Den här svensken vinklade det hela en aning och det visade sig inte alls vara en gudietur på själva orten utan istället en guidetur för massa lägenheter.. Solen sken, och jag längtade efter stranden, men istället gick vi från lägenhet till lägenhet uppe i bergen. Haha. Inte riktigt vad vi tänkt oss! Efter x antal timmar var vi klara och vi kunde äntligen få se lite av stället, mer än lägenheterna då, på egen hand! Det visade sig faktiskt vara väldigt fint. Vi åt på restaurangen Ciao Ciao och solade en liten stund på stranden. Och här med tycker jag att jag kan få en anställning av kommunen i Amadores eftersom jag gör dyrbar reklam för dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0