snow

Första skoldagen på 2012


En matteförmiddag i åttan.

Också var skolan igång igen.
Och det känns precis som det brukar kännas första dagen efter lovet. Konstigt eftersom man är i något slags mellanläge mellan lov och vardag. Rätt gött. Fast ändå konstigt. Idag hade jag matte och sedan började även en ny kurs: psykologi. Den varade i fyra timmar och det var de längsta fyra timmarna hitentills i år. Jag trodde psykologi skulle vara roligt. Men det blir det säkert längre fram! Efter skolan gick jag på stan en runda för att kika efter en present till Adam som snart fyller år. Men där fanns inget som föll mig i smaken. Vad ska man köpa till sin bror? Det känns som det är en evighetsfråga. Och sedan var även jag och Josse inom Ticket för att prata om resor i sommar. Det är tänkt en studentresa men vår klass måste först komma överrens med plats och pris. Gah, många viljor! Så, det var min dag så här långt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det inte jag som tagit de bilderna, huh!!? :D

2012-01-09 @ 23:33:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0