snow

Fredag med sol!

Hejsan! Goddag Bloggis! Fredag med en stor sol enligt väderleksprognosen och titta - det stämmer! Så härligt! Solen och framför allt ljuset som den bringar med sig ger mig så mycket energi! Jag ska alldeles strax ut på en härlig promenix men jag tänkte att jag skulle slänga iväg ett blogginlägg först. Har precis tankat över alla bilder som låg på kameran. Julen och all min lediga tid resulterade i över 400 kort! Galet! Här kommer två som är tagna precis.



När jag vaknade städade jag rummet och nu blänker vart enda kvadratcentimeter! Älskar känslan av att ha det nystädat. Nej nu kära vänner ska jag ge mig ut i solen och hämta ännu mer energi! GLAD FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0