snow

Fredag med tacos!



Finns det något godare än att småäta tacochips när man är hungrig?
Jag tror knappt det! Jag har varit ute i det friska vädret i mer än två timmar så mina lungor känns fulla med ny, ren luft och min mage kurrar. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå fem för då ska jag och Adam laga mat. Ibland måste man ju vara snäll mot mamma och pappa. Det får bli tacos ikväll! Åh, älskar det! Förr åt vi det varje fredag. Den traditionen höll i åtta år. Fram till att pappa klöktes bara av att höra ordet tacos. Så nu får vi passar att äta det när han jobbar kväll. Gott!


Kommentarer
Postat av: Amanda.

Inte okej Annie, jag blir 100% jättehungrig när jag läser detta inlägget :(

2012-01-11 @ 17:49:46
URL: http://alfranzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0