snow

Idag har jag:



1. Kommit till skolan för att ha Svenska C. Men väl i skolan fick jag reda på att lektionen var inställd. Åh, tyckte lite synd om mig själv. Fick vänta själv i 1.5 timme på min klass (bara jag som har denna kurs) och nästa lektion. Men jag överlevde, tur det!
2. Lekt lekar på idrotten. Kinesiska muren hette en. Jag och Annie var vakter på muren. Och på något konstigt sätt kom samtliga över utan att bli tagna av oss. Vi sög helt enkelt. Kineserna hade inte anställt oss om det vore på riktigt. Skrattar bara jag tänker på det.
3. Åt jättegod skolmat. Ja, jag gillar skolmaten! (Jag tycker det är tråkigt att alla alltid klagar. Vi har det för bra ibland).
4. Slutade jättetidigt och det kändes jättebra!
5. Varit på blåsig och solig luktpromenad med Cindy.
6. Ska hjälpa pappa med maten. Ja, fast detta har jag inte gjort än. Ska göra det NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0