snow

Ingen otur - tvärtom!



Så där ja.
Då var det fredageftermiddag och säg mig, är inte det den bästa, bästa stunden på veckan?! Jag är nog lite småkär i dessa timmar. Efter skolan gick jag en runda på stan med Karolina. Vi kikade i butiker och de har fått in massa vårnytt! Massa färgade jeans och toppar piggar upp! Träffade Maja som jag inte ser särskilt ofta och åh, det var kul! Vi gick i solen en stund och beundrade våra små "Sirisar".

Sen spelade jag tvärflöjt och det var också jättehärligt! Jag blev på så bra humör! Vi la alla jullåtar på hyllan och plockade fram "nya", Evert Tube-låtar. (Hur kommer det sig att människan fullkomligt älskar julen innan jul och vid jul men sen. Usch. Då kan man nästan börja kräkas bara av att höra en jullåt, den som man älskat veckan innan. Det är precis som man blivit FÖR mätt på det.) Nu är jag såååå sugen på Tasty House-nötter att jag ska fjäsa lite för Adam så han kan köra mig till affären! Ikväll ska jag ta det lugnt och det ska bli riktigt gött. Snusklubba + popcorn + nötter + familjen. Också toppar vi det med lite Mario Kart. Är det verkligen fredagen den trettonde?

Kommentarer
Postat av: Maja

det var kul att träffa dig med Annie! :) vi måste verkligen ha en tjejkväll snart och prata ikapp hela hösten, typ! ;)

2012-01-13 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0